Webbinarie

Kravställning i offentlig upphandling

Välkommen till Innovationsföretagens webbinarium om kravställning i offentlig upphandling – i samarbete med Almega!

Vi utgår från följande följande frågeställningar:

  • Hur vet man om ett visst krav är tillåtet i en offentlig upphandling?
  • Hur kan man kommunicera med upphandlande myndighet inför och under en offentlig upphandling?
  • Vilka är de vanligaste problemområdena och hur kan de hanteras?

Innovationsföretagens förbundsjurist Helena Dahlberg och Almegas upphandlingsexpert Ulrica Dyrke som dagligen arbetar med upphandlingsfrågor delar med sig av sina erfarenheter och levererar exempel på vanligt förekommande problemområden och handfasta tips.

Ni får också chans att ställa era frågor om att vara leverantör i offentlig upphandling direkt till våra specialister.

Tid: Torsdagen den 21 januari kl. 12:00 – 12:45
Plats: Digitalt, länk skickas ut till anmälda deltagare ca en vecka innan webbinariet

Webbinariet riktar sig till alla våra medlemsföretag och är kostnadsfritt. Inga förkunskaper krävs.

Varmt välkommen med din anmälan!

Tillfällen